Bir süredir kendimi tamamlayacak o ruhu arıyordum..

İnancınızı kaybediyorsunuz..Çünkü her şey sıradan, ezberden ve basmakalıp. Sanki 30lu yaşlarla birlikte hepimizin eline bir check list veriyorlar da elimizde o listelerle önüne atladıklarımızı veya yolda hasbelkader önümüze çıkanları değerlendirip bir puanlama listesi oluşturuyoruz. Birbirimizden farklılaşacağımız ve bireyselleşeceğimiz yerde, klon beklentilerle klon hayatlar sürüyoruz. Ama bunlar çok sıkıcı çok..Ben yapamam böyle. Kendime ait bir ruhum, sadece istediğim zaman vereceğim bedenim, kimselerinkine benzemeyen hayallerim ve beni çok seven ve çok sevdiğim bir sevgilim olmalı. Öyle olmalı ki kimseleri değişmemeliyim ona, o da kimselere bakmamalı benden başka. Üstü size kalsın, istemiyorum. 

1 yıldır sürekli hayal kuruyordum, bir yerlerde gerçek sevgi denen bir şey olmalı. O ne bilmiyorum, tam dilimin ucuna geliyor, tarif de edemiyorum ama olmalı işte. Her gece sol yanıma yatıp yastığıma sarıldığımda, yanımda uyuyacak olanın böyle biri olmadıktan sonra hiç olmamasını diledim. Ben yatağın öbür ucunu oyuncak ayılarla doldurur, gerekirse çapraz yatarım sorun değil. Bazen ümitsizliğe kapıldım. Ama vazgeçmedim, inancım zaman zaman zayıflasa da onu kaybetmedim. 31 ekim sabahı istediğimi yazıya döküp binaural beats eşliğinde yani beyin alfa dalgasındayken  aşağıda yazdıklarımı okumaya başladım. Artık pozitif imgelem mi dersiniz, hayal etmiş oldu mu dersiniz, çok istedi oldu mu dersiniz bilemem. Ben bir resim çizdim bir erkeğe dair ve onu buldum.

Çizdiğim erkek resmi

Ben  böyle çok büyük bir aşkı hakkediyorum.   Mükemmel bir erkek var hayatımda. Hayatıma güçlü, kendine güvenen, dengeli bana ve sevdiklerine yapıcı, olumlu, sorumluluk sahibi, sahiplenen, anlayışlı, tutarlı, dürüst, eğlenceli, biraz muzip, iyi sevişen, fiziği ve tipi benim için çekici, fit ve benimle yaşıt en fazla 1-2 yaş küçük veya yaşça büyük, bekar bir adam girdi. Ben de onu çok seviyorum ve saygı duyuyorum, o da beni çok seviyor ve saygı duyuyor. Çok ince düşünceli ve ince ruhlu,  güzel sürprizleri var ve hayatı benimle birlikte keşfetmeyi seviyor. Bana o kadar tutkun ki, hayatta en önem verdiği insan benim. . Çok seviyorum ve seviliyorum. Bütün ruhum büyük bir sevgi ve aşkla dolu. Hayatımı bu aşk öylesine dolduruyor ki. Birbirimize öyle tutkuyla bağlıyız ki. Dünyanın en güzel hissi, kendimi çok güzel ama çok güzel hissediyorum. Tüm dişil enerjim içimde. Her zerresinden gurur duyuyorum. Beni sahiplenmesinden ve onun sözünü dinlemekten çok ama çok mutluyum. .