Tanışmamız

Bundan böyle 23 Nisan'ın ayrı bir anlamı olacak. Ata'm bu bayramı çocuklara armağan etti, Yaradan da Alparslan'la bizi birbirimize hediye paketi yaptı, adrese teslim:) Ya aslında buluşup buluşmama konusunda kararsızdım, hiç tanımadığım biriyle buluşup ne konuşucam ki şimdi ben diye. Üstelik sadece bir resimden beni beğenip tanışmak isteyen birinden bahsediyoruz. Yanımda ismail, elif, efe..Ama tuhaftır bir başkası olsaydı bu şekilde olumlu hissetmeyeceğime eminim.Yani o buluşma hiç gerçekleşmeyebilirdi, bu fırsatı kaçırabilirdim. Milyon tane olasılık vardı, o esnada hayatımda ciddiye aldığım biri olabilirdi, başkasından hoşlanıyor olabilirdim.  Hatta sırf modum yok diye bile savsaklayabilirdim. sanıyorum verdiğim en doğru karar. İyi ki yapmışım..İlk gördüğüm anda kanım ısındı, arabamın kapısını açtı, bana baktı. alla alla ne yapıyor şimdi bu oldum.Çok cesur ve atak, yani aslında biraz fazla cesur ve atak ama bu beni rahatsız etmiyordu. Hiç tanımadığı bir ortamı çok güzel  idare etmesi, kendine güveni beni çok çekti. O an hoşlandım.O an anladım. Hani bir şeyler click eder ya..:) Zaten 2 gün sonra birlikte olmaya başladık:)